Ant-Man and the Wasp: Quantumania (2023) (IMAX) 3D)


Ελληνικός τίτλος: Ant-Man και Wasp -Κβαντομανία

Κόμικ περιπέτεια φαντασίας της Marvel σε σκηνοθεσία Πέυτον Ρηντ, με τους Πωλ Ραντ, Εβάντζελιν Λίλλυ, Μάικλ Ντάγκλας, Μισέλ Φάιφερ, Τζόναθαν Μέητζορς, Κάθρυν Νιούτον, Κόρεϋ Στολ, Μπιλ Μάρρεϋ.

Λίγο μετά από το Μπλιπ, ο Σκοτ Λανγκ έχει αφοσιωθεί σε μια ήρεμη ζωή, περήφανος που έσωσε τον κόσμο, εξισορροπώντας την οικογένειά του με τις ευθύνες του ως Ant-Man. Κι εκεί που όλα κυλούσαν ήρεμα, μια συσκευή που έφτιαξε κρυφά η κόρη του με σκοπό να τον εντυπωσιάσει, μεταφέρει τους πάντες στον Κβαντικό Κόσμο. Και κάπως έτσι, μπλέκουν στην επανάσταση των κατοίκων του ενάντια στον Κανγκ τον Κατακτητή, έναν αδίστακτο πολέμαρχο, ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα άγνωστες πτυχές από το παρελθόν των μελών της συντροφιάς.

Εν μέσω αυτής της κάπως αμήχανης και αβέβαιης ως προς τη διαδρομή της φάσης του κινηματογραφικού σύμπαντος της Marvel, ο Ant-Man είναι ένας από τους ελάχιστους πλέον υπερήρωες που συνεχίζουν τη διαδρομή τους αυτόνομα στη μεγάλη οθόνη. Χωρίς ποτέ οι δικές του ταινίες να υπήρξαν οι καλύτερες, τουλάχιστον εξακολουθεί να αποτελεί μια σταθερά του μύθου, δεδομένης της εξαφάνισης όλων των "μεγάλων" συμπολεμιστών του. Η "Κβαντομανία", η τρίτη σόλο εμφάνισή του στο σινεμά, είναι αναμφισβήτητα η πιο εντυπωσιακή και χορταστική σε περιπέτεια και θέαμα από τις προηγούμενες, χωρίς όμως και πάλι να έχει να αφηγηθεί κάτι ξεχωριστό. Ως προς αυτό δεν βοηθούν ούτε το σενάριο ούτε ο σχεδιασμός της παραγωγής, που όλα μαζί μοιάζουν να βγήκαν περισσότερο από το σύμπαν του Πολέμου των Άστρων παρά από τα κόμικ της Marvel. Δείτε για παράδειγμα το μπαρ στον Κβαντικό Κόσμο που θυμίζει παραλλαγή από το χαμαιτυπείο όπου συναντάμε τον Χαν Σόλο στη "Νέα Ελπίδα" με πλάσματα αντίστοιχου ύφους και αισθητικής ή ακόμα και την κεντρική ιδέα των επαναστατών που πρέπει να ανακτήσουν τα ηνία του κόσμου τους από τον στρατοχαρή αδίστακτο που τους καταπιέζει. Προφανώς και όλο μαζί είναι διασκεδαστικό σαν μια βόλτα σε ένα μεγάλο λούνα παρκ, προφανώς η δράση αποζημιώνει το μάτι παρέα με τα οπτικά εφφέ, όμως θα περίμενες οι εικονογράφοι και οι σχεδιαστές να οργίαζαν δημιουργικά στην απεικόνιση αυτού του νέου και άγνωστου σύμπαντος και να μην κατέφευγαν στην πεπατημένη. Το καστ είναι αυτό που ανεβάζει επίπεδο στην κατά τα άλλα τετριμμένη ιστορία, καθώς παλεύουν μεταξύ χιούμορ και αφηγηματικών ακροτήτων να προσδώσουν υπόσταση στην υπερβολή. 

Για περισσότερες κριτικές ταινιών, θεατρικών παραστάσεων, τηλεοπτικών σειρών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε το Cinemano στο Facebook και στο Instagram.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)