Find Me Falling (2024)


Ελληνικός τίτλος: Μπρος γκρεμός

Αισθηματική κομεντί του Netflix σε σκηνοθεσία Στελάνας Κληρή, με τους Χάρρυ Κόνικ Τζούνιορ, Αγνή Σκοτ, Τόνυ Δημητρίου, Άλι Φούμικο Γουίτνυ, Αγγελική Φιλιππίδου, Κλάρενς Σμιθ.

Ένας διάσημος αμερικανός ποπ σταρ που φαίνεται πως διασχίζει τη δύση της καριέρας του, αφήνει πίσω του τα πάντα και εγκαθίσταται σε ένα νησί της Μεσογείου. Βρίσκει ένα μικρό σπίτι σε ειδυλλιακό σημείο, κοντά σε έναν γκρεμό με υπέροχη θέα, όπου θεωρεί πως θα μείνει μακριά από τα διερευνητικά βλέμματα και πως θα ξαναβρεί τον εαυτό του και ίσως την έμπνευση. Κάποια στιγμή όμως, γίνεται αυτόπτης μάρτυρας της αυτοκτονίας ενός νεαρού άντρα που βουτάει από την άκρη του γκρεμού στο κενό, για να μάθει λίγο αργότερα πως το σημείο που βρίσκεται το σπίτι του είναι hot spot για όσους θέλουν να θέσουν τέρμα στη ζωή τους. Κάποια φιλικά πρόσωπα τον κάνουν να ξεπεράσει το αρχικό σοκ και να πει και μια κουβέντα παραπάνω, μεταξύ των οποίων η Μελίνα, μια νεαρή κοπέλα που εργάζεται στο τοπικό παντοπωλείο αλλά και που δοκιμάζει την τύχη της στο τραγούδι, τα βράδια, στην ταβέρνα του χωριού.

Συμπαθής ιδέα με έξυπνο εύρημα την τοποθεσία του σπιτιού σε αγαπημένο σημείο των υποψήφιων αυτοχείρων, που όμως δεν υλοποιείται με την απαιτούμενη ζωντάνια. Κυπριακή παραγωγή (στην οποία όμως δεν κατονομάζεται η Κύπρος), αγγλόφωνη και φυσικά για διεθνή διανομή μέσω του Netflix, το "Μπρος Γκρεμός" (ομολογώ πως είναι έξυπνος ο ελληνικός τίτλος) ακολουθεί όλες τι συμβάσεις της δραματικής αισθηματικής κομεντί, για να πνιγεί όμως σε μια θάλασσα από κλισέ και ανέμπνευστους διαλόγους. Η παρουσία του Χάρρυ Κόνικ Τζούνιορ προσδίδει έξτρα πόντους στην ταινία, νιώθεις όμως την έκδηλη αμηχανία του, η οποία η ενισχύεται από την έλλειψη τέμπο και την ανάγκη ενός πιο σφιχτού μοντάζ. Έχει κάποιες χαριτωμένες στιγμές όπου όλα δουλεύουν ρολόι (ο Τόνυ Δημητρίου βοηθά πολύ σε αυτό, έτσι όπως αποδίδει ακομπλεξάριστα και ρεαλιστικά τον ρόλο του Μανώλη που βρίσκεται στα μέσα και στα έξω), το love story έχει σίγουρα ενδιαφέρον αλλά και αυτό αφήνεται στην τύχη του μέσα σε υπερβολές και μεγάλα λόγια, ενώ νιώθεις την απουσία αυτού του καταλυτικού παράγοντα που θα σε συνεπάρει, ακόμα και μέσα στο πλαίσιο ενός αντίστοιχου απλοϊκού εγχειρήματος.

Για περισσότερες κριτικές ταινιών, θεατρικών παραστάσεων, τηλεοπτικών σειρών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε το Cinemano στο Facebook και στο Instagram.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η παραλία (2023)

Το προξενιό της Ιουλίας (2023)

Beetlejuice Beetlejuice (2024)

Blink Twice (2024)

It Ends with Us (2024)