A Simple Favor (2018)


Ελληνικός τίτλος: Μία μικρή χάρη

Θρίλερ της Lionsgate σε σκηνοθεσία Πωλ Φιγκ, με τους Άννα Κέντρικ, Μπλέηκ Λάιβλυ, Χένρυ Γκόλντινγκ, Άντριου Ράνελς, Λίντα Καρντελίνι.

Η Στέφανι Σμόδερς έχει την πλέον ταχτοποιημένη ζωή. Επιτυχημένη βλόγκερ, δραστήρια εθελόντρια στο σχολείο του γιου της τον οποίο μεγαλώνει μόνη μετά τον θάνατο του άντρα της, άψογη νοικοκυρά, ανοιχτόκαρδη και μαζί ανεξάρτητη γυναίκα, βρίσκει την ιδανική φιλενάδα στο πρόσωπο της "πρωτευουσιάνας" Έμιλυ Νέλσον. Με καριέρα στις Δημόσιες Σχέσεις στην ανταγωνιστική Νέα Υόρκη, η πάντοτε κομψή Έμιλυ προσφέρει στη Στέφανι την απαραίτητη δόση λάμψης που ενδεχομένως να έλειπε από την καθημερινότητά της. Μόνο που κάποια μέρα, της ζητά να πάρει εκείνη το γιο της από το σχολείο επειδή η ίδια είχε κάποια υποχρέωση. Η Στέφανι φυσικά και της κάνει αυτήν τη μικρή χάρη, χωρίς να ξέρει όμως όλα όσα θα ακολουθήσουν, αφού η Έμιλυ απλά εξαφανίζεται από προσώπου γης.

Είναι από αυτές τις ταινίες που έρχονται από το πουθενά και εν τέλει κάνουν αίσθηση. Εκπλήσσοντας τους κριτικούς και σημειώνοντας συγκριτικά μεγάλη επιτυχία στα ταμεία των κινηματογράφων, η "χάρη" της μόνο μικρή δεν ήταν τελικά. Είναι αβανταδόρικη η ιστορία της βλέπετε, αφού οι ταινίες με ανεξήγητες εξαφανίσεις και ίντριγκα προσφέρουν και αρέσουν στο κοινό. Στην περίπτωσή μας όμως η κεντρική ιδέα αναπτύσσεται ευρηματικά χάρη στο έξυπνα δοσμένο σενάριο της Τζέσικα Σάρτζερ (από το βιβλίο της Ντάρσυ Μπελ) που συνδυάζει αρμονικά την αγωνία με το χιούμορ (και την ειρωνεία), χωρίς να αποποιείται ποτέ τον χαρακτήρα μυστηρίου που παίζει πρωταρχικό ρόλο στην ταινία. Έπειτα είναι και το καστ που ευτύχησε, με την Άννα Κέντρικ να κεντά στον ρόλο της συνεσταλμένης νοικοκυράς των προαστίων έναντι της απαστράπτουσας Μπλέηκ Λάιβλυ, με την οποία τις δένει μια εξαιρετική χημεία. Ο χαρακτήρας της Στέφανι σκιαγραφείται και αποτυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο που προσγειώνεται στη σφαίρα του οικείου, με αποτέλεσμα να σκέφτεσαι τι θα έκανες εσύ στην περίπτωση που σου συνέβαινε το ίδιο. Η προσεγμένη σε μέτρο και ύφος σκηνοθεσία του Πωλ Φιγκ απογειώνει τις εντάσεις εκεί όπου χρειάζεται, υπογραμμίζει το χιούμορ, αλλά κυρίως κρατά το νεύρο της ταινίας κλιμακούμενο μέχρι την αποκάλυψη του φινάλε.

Για περισσότερες κριτικές ταινιών, θεατρικών παραστάσεων, τηλεοπτικών σειρών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε το Cinemano στο Facebook και στο Instagram.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)