Woman on the run (1950) (Α/Μ)


Ελληνικός τίτλος: Ο στόχος του δολοφόνου

Αστυνομικό θρίλερ των Fidelity/Universal σε σκηνοθεσία Νόρμαν Φόστερ, με τους Ανν Σέρινταν, Ντένις Ο'Κηφ, Ρόμπερτ Κηθ, Ρος Έλιοτ.

Όταν ο άντρας της γίνεται αυτόπτης μάρτυρας μιας δολοφονίας, η Έλενορ Τζόνσον αναγκάζεται να συνεργαστεί με την αστυνομία για τον εντοπισμό του, καθώς εκείνος εξαφανίστηκε, φοβούμενος πως θα γίνει ο επόμενος στόχος της μαφίας που θα θελήσει να τον βγάλει από τη μέση ώστε να μην περιγράψει τον δολοφόνο, τον οποίο και είχε δει πολύ καλά. Από την πλευρά της, η Έλενορ μοιάζει να μην νοιάζεται και πάρα πολύ για τον ζωγράφο σύζυγό της, με τον γάμο τους να έχει πια ξεφτίσει από ιστορία ενός μεγάλου έρωτα σε συγκατοίκηση ρουτίνας που την έχουν καταβάλλει οι δυσκολίες και ο χρόνος. Όμως, με κάθε νέα πληροφορία που προκύπτει, εκείνη μαθαίνει και κάτι άγνωστο για τον Φρανκ που κάποτε αγάπησε πολύ ενώ συνειδητοποιεί πως και εκείνος, μολονότι δεν της το έλεγε ποτέ, είναι ακόμα τρελά ερωτευμένος μαζί της. Τώρα, με την αστυνομία να παρακολουθεί κάθε της κίνηση και με τη βοήθεια ενός ρεπόρτερ που κι αυτός έχει τη δική του ατζέντα, η Έλενορ πρέπει να εντοπίσει τον φυγάδα σύζυγό της προτού να είναι πια πολύ αργά.

Ανεξάρτητη παραγωγή (η Universal ασχολήθηκε μόνο με τη διανομή του), ο "Στόχος του δολοφόνου" είναι διαμαντάκι χαμένο στον χρόνο, καθώς η ίδια του η μοίρα ως B Movie (κυριολεκτικά δεύτερη ταινία στο πρόγραμμα των κινηματογράφων της εποχής όπως δηλώνεται και από τη σύντομη διάρκειά της) και ένα καστ όχι πρωτοκλασάτων ηθοποιών το οδήγησαν να πέσει στην αφάνεια. Όμως, πρόκειται για ταινία εξαιρετική, πρωτίστως χάρη στο γρήγορο, ευφυές, γεμάτο αγωνία και με ικανές δόσεις χιούμορ σενάριο του σκηνοθέτη και του Άλαν Κάμπελ (από ένα άρθρο της Σύλβια Τέητ) αλλά και στην ερμηνεία της υπέροχης Ανν Σέρινταν που κρατάει την ταινία επάνω της, με ερμηνεία αποστασιοποιημένη που όμως σταδιακά αποκτά συναισθηματική φόρτιση και συγκινησιακή δύναμη. Γυρισμένο (σχεδόν) στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο, με ρυθμό καταιγιστικό που εκμεταλλεύεται κάθε καρέ του φιλμ, το έργο κορυφώνεται ιδανικά, για να φτάσει στο γεμάτο αγωνία φινάλε στο roller coaster του παραθαλάσσιου λούνα παρκ της Σάντα Μόνικα που από μόνο του φαντάζει ως μάθημα κινηματογραφίας. 

Για περισσότερες κριτικές ταινιών και παρουσιάσεις σειρών και κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.

Αν αγαπάτε τα θρίλερ και το μυστήριο, θα βρείτε κείμενα και κριτικές από το αρχείο του Cinemano, εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)