Spider-Man: Far from Home (2019) (IMAX) (3D)


Ελληνικός τίτλος: Spider-Man -Μακριά από τον τόπο του

Κόμικ περιπέτεια φαντασίας των Columbia/Marvel, σε σκηνοθεσία Τζων Γουάτς, με τους Τομ Χόλλαντ, Τζων Φαβρώ, Τζέηκ Γκύλενχαλ, Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, Μαρίζα Τομέι, Ζεντάγια, Τζέηκομπ Μπάταλον.

Μετά τα τραγικά γεγονότα που παρακολουθήσαμε στην Τελευταία Πράξη των Εκδικητών, ο Πήτερ Πάρκερ έχει ξαναγίνει ο φιλικός υπερήρωας της γειτονιάς, ενώ προσπαθεί να βρει τρόπο να εξομολογηθεί τον έρωτά του στη Μαίρη Τζέην. Με τη σχολική εκδρομή στην Ευρώπη να πλησιάζει, ο Πήτερ θεωρεί πως αυτή θα είναι η τέλεια ευκαιρία να έρθει πιο κοντά της, αλλά ο Νικ Φιούρυ έχει άλλη γνώμη. Τον ακολουθεί μέχρι τη Βενετία όπου τον εξαναγκάζει να συμμαχήσει με κάποιον Μυστήριο, ο οποίος μάχεται με στοιχειακά τέρατα, που όπως λέει και ο ίδιος, κατέστρεψαν τη Γη του, σε ένα άλλο σύμπαν. Στο μεταξύ, ο Χάπυ Χόγκαν, πιστός συνεργάτης του Άιρον Μαν, έχει εμπιστευθεί στον Πήτερ τον απόλυτο έλεγχο των συστημάτων της Βιομηχανίας Σταρκ. Καθώς φαίνεται, ο δρόμος για την ενηλικίωση του Πήτερ Πάρκερ αλλά και του Σπάιντερ Μαν περνά μέσα από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Ήταν καθοριστικής σημασίας όπως αποδεικνύεται για τον τόσο δημοφιλή υπερήρωα να περάσει η κινηματογραφική του τύχη και στα χέρια της Marvel, από κοινού με τη Sony, αφού είναι η πρώτη φορά (μετά τις δύο πρώτες ταινίες του Σαμ Ράιμι) που βλέπουμε μία ουσιαστική επανεκκίνηση του Ανθρώπου Αράχνη, μετά το συμπαθέστατο μεν αλλά παντελώς ανώφελο reboot με τον Άντριου Γκάρφηλντ (για τις σύο αυτές ταινίες, διάβασε σχετικά εδώ και εδώ). Ταυτόχρονα, είναι η πρώτη φορά που συναντάμε τον Πήτερ Πάρκερ στην πραγματική του ηλικία, όταν ξεκίνησε τα υπερηρωιλίκια, ως τελειόφοιτος Λυκείου. Πιστή στο ύφος της πρώτης ταινίας της νέας σειράς, τούτη εδώ επιμένει στην ανάλαφρη αλλά εντυπωσιακή ψυχαγωγία, με εξαιρετική δράση, ψηφιακά οπτικά εφφέ στα όρια της τελειότητας (χωρίς να καταφεύγουμε σε νυχτερινά πλάνα για να καλύψουμε τις ατέλειες, όπως πολλές ταινίες συνηθίζουν) και με ένα σενάριο στρωτό που εκμεταλλεύεται και την κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα των ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων όπου διαδραματίζεται. Το χιούμορ συναντιέται αρμονικά με τη δράση, ο Τομ Χόλλαντ είναι ίσως ο καλύτερος Σπάιντερ Μαν που πέρασε ποτέ από το σινεμά, ενώ οι δύο σκηνές στους τίτλους τέλους υπόσχονται τα καλύτερα και για το μέλλον.

Για περισσότερες κριτικές ταινιών, σειρών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.

Συγκεντρωμένα τα κείμενα από σειρές και ταινίες που βασίζονται σε κόμικς θα βρείτε εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Θέατρο - Έρωτας-Κόκκινο Φιλί -Κεφάλαιο ΙΙΙ (2024)