Harry & Meghan: A Royal Romance (2018)


Αισθηματική τηλεταινία των A+E/Lifetime σε σκηνοθεσία Μενχάζ Χιούντα, με τους Παρίσα Φιτς-Χένλεϋ, Μάρεϋ Φρέηζερ, Λώρα Μίτσελ, Μπέρτζες Άμπερνέθυ, Στηβ Κόλτερ, Μέλανι Νίκολς-Κινγκ.

Όταν ο Χάρυ γνώρισε τη Μέγκαν, ένα βασιλικό ειδύλλιο γεννήθηκε, ενδεχομένως πιο ιντριγκαδόρικο και από αυτό του Γουίλλιαμ και της Κέητ. Ο ατίθασος γιος της πριγκίπισσας Νταϊάνα και η διεζευγμένη, μιγάδα ηθοποιός της τηλεόρασης, αν και απρόθυμοι στην αρχή ακόμα και να συναντηθούν, στη συνέχεια παραδίδονται σε έναν έρωτα άνευ όρων που κατορθώνει να ανθίσει όσο μπόρεσαν να τον κρατήσουν μυστικό από τα φώτα της δημοσιότητας. Μόνο που στη συνέχεια μπήκαν στη ζωή τους οι παπαράτσι, η Αυλή και όλοι οι κανόνες και οι νόρμες που υπό άλλες συνθήκες δεν θα τους επέτρεπαν να μείνουν ποτέ μαζί.

Το ειδύλλιο που θα μπορούσε να συγκλονίσει για μια ακόμα φορά το παλάτι είναι από μόνο του έτοιμο να πάρει τον δρόμο για την οθόνη ακόμα και προτού να έχει γραφτεί το σενάριο. Ο απείθαρχος πρίγκηπας, το λυπημένο αγοράκι στην κηδεία της μητέρας του, ο ήρωας της RAF, ο κοκκινομάλης εργένης που κάνει τις γυναίκες να τον λαχταρούν, είναι έτοιμος πρωταγωνιστικός χαρακτήρας από μόνος του, πόσο μάλλον όταν ερωτεύεται τρελά -μετά από πολυάριθμες κρυφές και φανερές σχέσεις- την πρωταγωνίστρια μιας δημοφιλούς σειράς που ουδέποτε είχε ονειρευτεί να παίξει τον ρόλο της υπάκουης πριγκίπισσας. Με "Το Στέμμα" να χτυπά κόκκινο σε δημοφιλία, με την επέτειο των 20 χρόνων από τον θάνατο της πριγκίπισσας Νταϊάνα να αναζοπυρώνει το ενδιαφέρον των θνητών για τη ζωή των γαλαζοαίματων της Βρετανίας και με ένα love story βγαλμένο από σενάριο σαπουνόπερας, η τηλεταινία μας είναι σχεδόν έτοιμη χωρίς πολλά-πολλά. Με δύο ηθοποιούς που στο φυζίκ τους φέρνουν κάμποσο από τα πρόσωπα που υποδύονται, διαλόγους που μοιάζουν να είναι γραμμένοι σαν σε Άρλεκιν, ερμηνείες αυτές που περιμένει κανείς από μια αισθηματική τηλεταινία και φυσικά όλες τις απαραίτητες αποστάσεις από οτιδήποτε επικίνδυνο, το φιλμ παρουσιάζει μια διάσημη ιστορία ως λαϊκό ανάγνωσμα, αφού αυτός είναι ο σκοπός του και αυτό επιθυμεί το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Δεν προσβάλει κανέναν (ούτε τους άμεσα θιγόμενους ούτε τον τηλεθεατή) αλλά φυσικά δεν είναι και τίποτα περισσότερο από ακόμα μία αισθηματικήτηλεταινία με πρίγκιπες που ερωτεύονται θνητές -μόνο που αυτή τη φορά συνέβη στα αλήθεια.

Για περισσότερες κριτικές ταινιών, σειρών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.

Συγκεντρωμένα τα κείμενα για τις τηλεοπτικές παραγωγές θα τα βρείτε εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)