Ibiza (2019)


Ελληνικός τίτλος: Διακοπές στην Ίμπιζα

Κωμωδία της Gaumont σε σκηνοθεσία Αρνώ Λεμόρ, με τους Κριστιάν Κλαβιέ, Ματίλντ Σενιέ, Λεοπόλ Μπούσμπάουμ, Πιλί Γκροΐν, Τζόυ Σταρ.

Ο Φιλίπ, ποδίατρος εκ Παρισίων, ευγενικός, ήρεμος, ολίγον βαρετός και διαζευγμένος μεσήλικας, ζει τη δεύτερη ευτυχία του στο πλευρό της Καρόλ, ομοίως διαζευγμένης, αλλά και πικραμένης που ο τέως της την εγκατέλειψε για μια νεότερη γυναίκα. Η Καρόλ όμως έχει και δύο παιδιά στην εφηβεία, τον Ζυλιέν και τη Μανόν, που θεωρούν τον Φιλίπ πολύ γέρο (και βαρετό) για τη μαμά τους, οπότε εκείνος κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να τους αλλάξει γνώμη. Έτσι, χωρίς καθόλου μα καθόλου να το θέλει ο ίδιος, βρίσκεται να περνά τις καλοκαιρινές του διακοπές στην Ίμπιζα, κατόπιν επιθυμίας του Ζυλιέν, και να πρέπει να αντιμετωπίσει πάρτυ με τέκνο μουσική, χιλιάδες μεθυσμένους και ξαναμμένους νέους τουρίστες, ημίγυμνους πειρασμούς, αλλά και τους τέως τη Καρόλ που συναντά εκεί και οι οποίοι εξακολουθούν να γοητεύονται από την παρουσία της. 

Κάποιος πρέπει να είχε την ιδέα να πάρουν τον Κριστιάν Κλαβιέ και να τον πετάξουν στο πιο άβολο για τον χαρακτήρα που υποδύεται περιβάλλον, ώστε εκείνος να γουρλώνει τα μάτια του από έκπληξη, να παραμιλάει από πανικό και να κρυφοκοιτάζει κορίτσια με προκλητικά μπικίνι, και όλο αυτό είχε φανεί σε όποιον το σκέφτηκε πολύ αστείο. Ομολογουμένως, θα ήταν πολύ αστείο εάν αυτός ο κάποιος είχε σκεφτεί πως για να πετύχει η ιδέα του χρειάζεται και σενάριο. Αλλά δεν... Όλες οι σελίδες του είναι προσχηματικές ευκαιρίες ακριβώς για να γουρλώνει τα μάτια του από έκπληξη ο Κριστιάν Κλαβιέ και να παραμιλάει από πανικό. Μόνο που τα ίδια ακριβώς τα έχει πολύ΄καλύτερα σε προηγούμενες ταινίες του, χωρίς τις ακρότητες και τις χοντράδες τούτης εδώ που χάνει πραγματικά την ευκαιρία να γίνει αστεία. Οπότε, ναι, στα σημεία της τη σώζει ο Κριστιαν Κλαβιέ που εξακολουθεί να είναι εξαιρετικός ηθοποιός με κωμικό ταλέντο, αλλά πέραν αυτού, περιστασιακά χαμόγελα θα σας προκαλέσει και άντε ίσως να γελάσετε σε μια-δυο σκηνές. Όλο το υπόλοιπο όμως δεν είναι παρά μια ανέμπνευστη απογοήτευση, που δεν ξέρει πώς να αξιοποιήσει και τα καλά της συστατικά. 

Για περισσότερες κριτικές ταινιών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.

Αν αγαπάτε το γαλλόφωνο σινεμά, θα βρείτε κείμενα και κριτικές από το αρχείο του Cinemano, εδώΓια περισσότερες κωμωδίες, κλικ εδώ.
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fourmi (2019)

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)