Crazy Rich Asians (2018)


Ελληνικός τίτλος: Τρελά πλούσιοι

Κωμωδία της Warner, σε σκηνοθεσία Τζον Μ. Τσου, με τους Χένρυ Γκόλντινγκ, Κόνσταντς Γου, Μισέλ Γέο, Τζέμμα Τσαν, Λίζα Λου. 

Η Ρέητσελ Τσου είναι μια Κινέζα γεννημένη στις ΗΠΑ καθηγήτρια οικονομικών, τρελά ερωτευμένη με το αγόρι της, τον Νικ Γιανγκ, με τον οποίο ετοιμάζονται να ταξιδέψουν στη Σιγκαπούρη για το γάμο του καλύτερού του φίλου. Όταν, όμως, φτάνουν εκεί, η έκπληκτη Ρέητσελ συνειδητοποιεί πως ο Νικ είναι ασύλληπτα πλούσιος, γόνος της μεγαλύτερης οικογένειας της Κίνας και ο πλέον περιζήτητος εργένης. Με όλες τις γυναίκες της τάξης του να τη μισούν θανάσιμα, η Ρέητσελ πρέπει παράλληλα να καταφέρει να επιβιώσει από τη συνάντησή του με τη μητέρα του. 

Θυμάστε την "Αμαρτία της ομορφιάς" με την Μπέτυ Λιβανού και την Τασσώ Καββαδία; Ε, πάρτε την ιστορία, αναδείξτε την ως κωμωδία, μεταφέρετε τη δράση στην Κίνα και έχετε το "Τρελά πλούσιοι", την ταινία που ήρθε από το πουθενά και σάρωσε το αμερικανικό box office το καλοκαίρι του 2018. Η πλάκα είναι πως και οι κριτικοί την αντιμετώπισαν με ενδιαφέρον και της έγραψαν καλά λόγια σε γενικές γραμμές, οπότε με αυτά και με εκείνα, η ταινία αναδείχθηκε ως η πιο επιτυχημένη ρομαντική κομεντί της δεκαετίας. Βέβαια, κανείς από όλους αυτούς δεν είχε δει την Τασσώ Καββαδία στον ρόλο της στριμμένης πλούσιας πεθεράς, οπότε δικαιολογημένος ο ενθουσιασμός τους με την πεθερά της Μισέλ Γέο που κάνει τη ζωή της Ρέητσελ πατίνι. Και μην με παρεξηγείτε, δεν το λέω ουδόλως με ειρωνική διάθεση. 

Η ταινία μια χαρά είναι -χωρίς ποτέ να γίνεται σπουδαία- και μάλιστα έχει έναν μεγάλο πλούτο παραγωγής που πραγματικά τη χαζεύεις. Κιτς και φολκλόρ ταυτόχρονα, πάει να σχολιάσει τα λεφτά των Κινέζων που θα αγοράσουν όλον τον κόσμο μια μέρα, αλλά ούτε για αστείο δεν πάει το σχόλιο αυτό ένα βήμα παραπέρα, αφού θέλει να καλοπιάσει το κοινό της Ασίας αλλά ταυτόχρονα να βγάλει το γέλιο που απαιτείται από το κοινό της Δύσης -μάλιστα άκομψα σε ορισμένες σκηνές που χαραμίζονται με καραγκιοζιλίκια. Από εκεί και μετά, όλο το θέμα μας είναι το πώς αυτά τα δύο νέα παιδιά θα κατορθώσουν να μείνουν μαζί ενάντια στις κοινωνικές αντιξοότητες, υπό το απειλητικό βλέμμα της κινέζας Τασσώς. Αντιλαμβάνομαι, λοιπόν, τους λόγους της επιτυχίας του φιλμ, σέβομαι την παραγωγή και όλες τις καλές προθέσεις, αλλά στο τέλος-τέλος δεν είναι κάτι περισσότερο από αυτό που δείχνει: ένα φανταχτερό παραμύθι για μια φτωχή κοπέλα, έναν πάμπλουτο νέο και μια αυστηρή πεθερά, σε συσκευασία καλογυρισμένης, διασκεδαστικής και εύπεπτης κομεντί. Όλα τα υπόλοιπα είναι για να έχουμε να λέμε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Θέατρο - Έρωτας-Κόκκινο Φιλί -Κεφάλαιο ΙΙΙ (2024)