Cooking with love (2018)


Αισθηματική τηλεταινία της Reel One σε σκηνοθεσία Τζεμ Γκάραρντ, με τους Άλι Λίμπερτ, Μπρετ Ντάλτον, Τζάνετ Κίντερ, Κίμπερλυ Σάσταντ, Πρέστον Βάντερσλις.

Όταν η αγαπημένη στο κοινό Σεφ Μπέτυ ακινητοποιείται στο κρεβάτι λόγω δισκοπάθειας, η παραγωγή της δημοφιλούς εκπομπής "Μικροί Γαστρονόμοι", ενός μαγειρικού διαγωνισμού για παιδιά, πρέπει να βρει επειγόντως αντικαταστάτη, καθώς τα γυρίσματα επρόκειτο να ξεκινήσουν εκείνη την ημέρα. Εν μέσω πανικού, η αισιόδοξη και εργατική Κέλλυ, που είναι μία από τις παραγωγούς της εκπομπής, προτείνει τον βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin, Στήβεν Χάρρις, διάσημο τόσο για το ταλέντο του όσο και για το εκρηκτικό ταμπεραμέντο του. Λίγες μέρες νωρίτερα είχε διώξει κακήν κακώς έναν κριτικό από το εστιατόριό του, το βίντεο έγινε viral και τώρα η φήμη του δεν βρίσκεται και στα καλύτερά της. Μολονότι ο ίδιος αρνείται την πρόταση που του γίνεται για την παρουσίαση της εκπομπής, ο μάνατζέρ του επιμένει πως θα του κάνει καλό έναντι όλης αυτής της αρνητικής δημοσιότητας. Οπότε, με βαριά καρδιά, ο Στήβεν βρίσκεται στο πλατώ της εκπομπής, υπό τη φροντίδα και τις συμβουλές της Κέλλυ, για τις οποίες αδιαφορεί.

Πρόκειται για ιστορία που αν γυριζόταν για το σινεμά με δύο δημοφιλείς πρωταγωνιστές παίζει να έκανε και τρελό χιτ. Αφού ακόμα και τώρα, γυρισμένη μέσα στο αυστηρό οικονομικό/αισθητικό πλαίσιο και ύφος των τηλεταινιών του Hallmark δεν παύει να είναι από τις καλύτερες των τελευταίων ετών, καθώς διατηρεί την ψυχραιμία της, τον ρεαλισμό της και την αληθοφάνεια, τόσο στην αφήγηση όσο και στις ερμηνείες. Το πρωταγωνιστικό δίδυμο της γνωστής από πάμπολλες τηλεταινίες και σειρές Άλι Λίμπερτ και του γνωστού μας και από το "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D." Μπρετ Ντάλτον αποδίδει τα μέγιστα στη μικρή οθόνη, χωρίς γλυκανάλατες υπερβολές, ενώ η τοποθέτηση της ιστορίας εντός ενός μαγειρικού διαγωνισμού με μικρά παιδιά αναδεικνύει την οικογενειακή ψυχαγωγία χωρίς να καταφεύγει σε άχρηστους μελοδραματισμούς. Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η ίντριγκα στους διαδρόμους της παραγωγής, αν και η λύση που επιλέγεται εκεί είναι πολύ επίπεδη και ίσως στερεί από το φιλμ μια πιο δυνατή σκηνή εκεί προς το φινάλε.

Για περισσότερες κριτικές ταινιών, σειρών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.

Συγκεντρωμένα τα κείμενα για τις τηλεοπτικές παραγωγές θα τα βρείτε εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fourmi (2019)

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)