Fast & Furious: Hobbs & Shaw (2019)


Περιπέτεια της Universal, σε σκηνοθεσία Ντέηβιντ Λιτς, με τους Ντουέην Τζόνσον, Τζέησον Στέηθαμ, Ίντρις Έλμπα, Βανέσα Κίρμπυ, Έλεν Μίρεν.

Ο Λουκ Χομπς και ο Ντέκαρντ Σω αναγκάζονται να συνεργαστούν ώστε να αποτρέψεουν έναν βιονικά ενισχυμένο εγκληματία, τον Μπρίξτον, να οδηγήσει την ανθρωπότητα σε αφανισμό, όπως επιτάσσει το δόγμα της οργάνωσης που υπηρετεί και η οποία τον "βελτίωσε". Στόχος όλων είναι ένας αερομεταφερόμενος ιός που προκαλεί τον θάνατο μέσα σε λίγα λεπτά. Το πρόβλημα είναι πως ο ιός βρίσκεται μέσα στην αδελφή του Σω, και αν δεν βρουν έναν τρόπο να της τον αφαιρέσουν, θα είναι εκείνη η ασθενής μηδέν.

Στο πρώτο της άκουσμα, όταν είχε ανακοινωθεί, η ταινία αυτή φάνταζε ως μία εύκολη ξεπέτα που θα εκμεταλλευόταν το hype της σειράς Fast & Furious για να μαζέψει κόσμο χωρίς πολλά-πολλά. Πόσο τεράστιο λάθος, ήταν, όμως αυτή η εκτίμηση. Διότι η ταινία φυσάει. Και ναι, όντως εκμεταλλεύεται το hype της σειράς Fast & Furious, αλλά μόνο και μόνο ως προς τους δύο βασικούς πρωταγωνιστές, ώστε να κερδίσει πόντους σε αναγνωρισιμότητα. Από εκεί και μετά, όμως, είναι μια εντελώς αυτόνομη ταινία (οκ, spin off με τη σύγχρονη ορολογία) που πλάθει ένα δικό της σύμπαν που θα μπορούσε κι αυτό εύκολα να αποκτήσει τις δικές του συνέχειες. Και πολύ καλά θα κάνει, γιατί τούτη εδώ η πρώτη ταινία είναι σκέτη απόλαυση! Ξέρετε πολύ καλά, ότι δεν διακατέχομαι από ψευδοκαλλιτεχνικά κόμπλεξ ώστε να σνομπάρω μια ταινία εύπεπτου ψυχαγωγικού ύφους. Πόσω μάλλον δε όταν η ταινία αυτή είναι έξοχα γυρισμένη και εκτελεσμένη, ενώ σέβεται απόλυτα τους ήρωές της, το είδος που εξυπηρετεί και πρωτίστως το κοινό της.

 Έχοντας στα χέρια του ένα άριστα δομημένο σενάριο που μοιράζει ισόποσα τη δράση με τις έξυπνες, κοφτές ατάκες στους διαλόγους, ο σκηνοθέτης Ντέηβιντ Λιτς, κασκαντέρ παρακαλώ που μας έχει ήδη δώσει το "Atomic Blonde", το "Deadpool 2" ενώ είχε ολοκληρώσει και το πρώτο "John Wick", αποδεικνύεται σε μέγα μάστορα του είδους. Έχει απόλυτη αίσθηση του ρυθμού και του μέτρου,στήνει και εκτελεί άψογα τις σκηνές δράσης (που μολονότι εντυπωσιακές και ευφάνταστες, δεν μοιάζουν ποτέ με υπερβολικές ή ακατόρθωτες), την ίδια στιγμή που χειρίζεται αρμονικά τους ηθοποιούς του, που ο κάθε ένας από αυτούς κουβαλά και κάτι όχι μόνο από τον χαρακτήρα που υποδύεται αλλά και από το κινηματογραφικό του παρελθόν, λες και ειρωνεύεται τους προηγούμενους ρόλοyς του. Όλο μαζί είναι ένα χάρμα ιδέσθαι ψυχαγωγικό δίωρο, που προσφέρει απλόχερα δράση και χιούμορ ενώ εντυπωσιάζει διαρκώς. Όλα τα λεφτά, η εμφάνιση-έκπληξη του Ράυαν Ρέυνολντς.

Για περισσότερες κριτικές ταινιών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.

Αν αγαπάτε τις περιπέτειες και τη δράση, θα βρείτε κείμενα και κριτικές από το αρχείο του Cinemano, εδώ.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)