Daddy Cool (2017)



Κωμωδία της Universal σε σκηνοθεσία Μαξίμ Γκοβάρ, με τους Βενσάν Ελμπάζ, Λωράνς Αρνέ, Γκρεγκορύ Φιτούσι.

Ο Αντριέν και η Μωντ ζουν ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι μαζί εδώ και δέκα χρόνια. Εκείνη 35, εκείνος 40 αλλά με μυαλό και συμπεριφορά εφήβου, κάποια στιγμή συνειδητοποιούν (δηλαδή εκείνη το συνειδητοποιεί, καθώς αυτός είναι αλλού γι΄αλλού) πως οι προτεραιότητές τους είναι διαφορετικές. Η Μωντ θέλει σοβαρότητα, ασφάλεια και οικογένεια ενώ ο Αντριέν ζει για τη στιγμή. Και κάπως έτσι τον χωρίζει για να φτιάξει τη ζωή της με τον Ρενώ, έναν καθ' όλα γοητευτικό και σοβαρό άντρα που δείχνει ιδανικός για σπίτι. Βέβαια, υπάρχει ένα πρόβλημα διαδικαστικό: ο Αντριέν ζει ακόμα στο διαμέρισμα (και πιο συγκεκριμένα στον καναπέ), μέχρι να ταχτοποιηθεί. Όταν χάνει δε το δισκοπωλείο του και αναζητά δουλειά, καθώς συζητά με την αδελφή του που ταλαιπωρείται με τη φύλαξη των παιδιών της, στο μυαλό του Αντριέν έρχεται η πιο τρελή ιδέα: να στήσει μέσα στο διαμέρισμα προνηπιακό σταθμό ώστε και λεφτά να βγάζει και να αποδείξει στην τέως του πως είναι ένας σοβαρός άντρας, έτοιμος να αντιμετωπίσει με σύνεση τη ζωή του. Εννοείται πως τίποτα δεν θα πάει καλά.

Ακούγεται χαριτωμένο και σε κάποιες σκηνές του είναι κιόλας, αλλά πέραν αυτού ουδέν. Δεν αρκεί η ιδέα και κάποια παιδάκια με συμπαθητικές φατσούλες για να βγει η ταινία... Χρειάζονται και χαρακτήρες και το κυριότερο κεντρική ιδέα. Εδώ δεν ξέρεις μέχρι τέλους τι θέλει να πει ο ποιητής και αν σκοπός των δημιουργών του φιλμ ήταν να γυρίσουν οικογενειακή κωμωδία, αισθηματική κομεντί ή φάρσα. Η ταινία έχει λίγο από όλα, έχει επίσης και έναν ικανό πρωταγωνιστή σε ρόλο όμως που προκύπτει αντιπαθής και άρα σου στερεί τη χαρά να συμπάσχεις μαζί του. Τουλάχιστον, ο Βενσάν Ελμπάζ έχει τη φάτσα και τον αέρα να γίνει το επίκεντρο της δράσης, οπότε είναι χάρη σ' αυτόν που σώζεται η ταινία συνολικά. Αυτοσαρκάζεται, βάζει συναίσθημα ακόμα κι όταν κάνει το κωλόπαιδο, ενώ μου αρέσει γενικά στη φιλμογραφία του η φυσική του παρουσία στο πλατώ και στην οθόνη, αυτή η ορμή που βγάζει με ολόκληρο το σώμα του. 

Για περισσότερες κριτικές ταινιών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)