Creep 2 (2017)


Θρίλερ της Blumhouse, σε σκηνοθεσία Πάτρικ Μπράις, με τους Ντεζιρέ Άκχαβαν, Μαρκ Ντυπλάς.

Λίγο καιρό μετά το τέλος της πρώτης ταινίας, ο Ααρών κάνει και πάλι την εμφάνισή του, αυτή τη φορά προσλαμβάνοντας μέσω αγγελίας την κινηματογραφίστρια Σάρα. Αυτό που δεν γνωρίζει όμως είναι ότι η Σάρα στην πραγματικότητα έχει μια σειρά έρευνας στο ίντερνετ, στην οποία παρουσιάζει τις συνθήκες γνωριμίας και τους ανθρώπους πίσω από τα διαδικτυακά ραντεβού. 

Ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη το πρώτο φιλμ, ειδικά έναντι της αντιπάθειας που τρέφω στο είδος των ταινιών found footage, όμως εξίσου απολαυστικό είναι και τούτο εδώ το δεύτερο μέρος που επιστρέφει στο γνώριμο και τρομακτικό ύφος του, χωρίς όμως να επαναλαμβάνεται. Μάλιστα το σενάριο στο "Creep 2" διευρύνει τα όρια του χιούμορ και της περιγραφής των χαρακτήρων, παρουσιάζοντας τον Ααρών ως κατά συρροή δολοφόνο που περνά κρίση μέσης ηλικίας στα όρια της κατάθλιψης. Το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι είναι διαρκές, με τα όρια πιο θολά από ό,τι στην πρώτη ταινία, αφού στην περίπτωσή μας και το "θύμα" έχει τη δική του ατζέντα, με αποτέλεσμα η δυναμική στη σχέση τους να μεταβάλλεται διαρκώς. Φυσικά, τα εύσημα ανήκουν και πάλι στη φωτογραφία, που άρρηκτα συνυφασμένη καθώς είναι με το σενάριο και τη σκηνοθεσία, αποτυπώνει τα άρτια σχεδιασμένα κάδρα της με υποδειγματικό "αμοντάριστο" τρόπο. Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφερθώ στον Μαρκ Ντυπλάς που βυθίζεται ακόμη περισσότερο στην ψυχοσύνθεση του Ααρών, με διαρκή πισωγυρίσματα στη διάθεση και ένα πρόσωπο που προκαλεί τρόμο μονομιάς. 

Για περισσότερες κριτικές ταινιών, θεατρικών παραστάσεων, σειρών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.



 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fourmi (2019)

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)