Tin & Tina (2023)


Θρίλερ του Netflix σε σκηνοθεσία Ρούμπιν Στάιν, με τους Μιλένα Σμιτ, Χάιμε Λορέντε, Κάρλος Γκονζάλες Μορολόν, Αναστάσια Ρούσο, Τερέζα Ραμπάλ, Ρουθ Γκαμπριέλ.

Μετά από μια αποβολή που της στοιχίζει δια παντός την ευκαιρία να γίνει η μητέρα, η Λόλα πέφτει σε βαθιά κατάθλιψη. Βλέποντας την κατάστασή της να επιδεινώνεται, ο σύζυγός της, ο Αντόλφο, της προτείνει την ιδέα της υιοθεσίας, με την οποία εκείνη συμφωνεί με μεγάλη της χαρά. Λίγες ημέρες αργότερα, σε μια μονή εκεί κοντά, το ζευγάρι εντυπωσιάζεται από τον Τιν και την Τίνα, δυο δίδυμα αδέλφια, μεγαλύτερης ηλικίας από ό,τι είχαν στο μυαλό τους, που όμως ξεχωρίζουν για το ταλέντο τους στη μουσική, την ευγένεια και την φροντισμένη τους παιδεία. Το πρόβλημα έγκειται στην αυστηρά καθολική διαπαιδαγώγησή τους, η οποία διαστρεβλώνει την αντίληψή τους για τον έξω κόσμο, προκαλώντας αρκετό εκνευρισμό στο νέο τους σπιτικό.

Οι τρομακτικές ταινίες με παιδάκια, κούκλες και κλόουν έχουν πάντοτε έναν έξτρα βαθμό τρομάρας, ακριβώς λόγω αυτής της κόντρας του φαίνεσθαι και του είναι. Στην προκειμένη περίπτωση, τα παιδάκια είναι δύο, είναι δίδυμα, είναι και βαθιά θρησκευόμενα, ενώ πάσχουν και από αλφισμό, οπότε τι θα μπορούσε να πάει λάθος; Σίγουρα οι ερμηνείες, κυρίως των δύο παιδιών που -όχι με δική τους ευθύνη- συμπεριφέρονται σαν καρικατούρες του ίδιου τους του εαυτού, επιβαρυμένα μάλιστα με το μακιγιάζ και τα μαλλιά, στερώντας ευθύς εξ αρχής κάθε λογικό επιχείρημα αληθοφάνειας. Δηλαδή, σοβαρά τώρα, θα έβλεπε κανείς αυτά τα δύο παιδάκια και θα έσπευδε να τα πάρει σπίτι του; Ούτε καν. Εξόφθαλμα διαταραγμένα (για να το θέσω ευγενικά) προκαλούν ασυναίσθητη αποστροφή, οπότε ουδόλως αντιλαμβάνεσαι τη συμπάθεια που προκαλούν στους δύο νέους τους γονείς, από τη στιγμή μάλιστα που δεν ήθελαν να υιοθετήσουν παιδιά σε τόσο μεγάλη ηλικία. Με το δεδομένο αυτό λοιπόν, κάθε καλή προσπάθεια στη συνέχεια πάει στράφι, καθώς οι υπερβολές στη συμπεριφορά και στην ερμηνεία τους συνεχίζονται, κόντρα σε κάθε λογική αντιμετώπισής τους από τη νέα τους οικογένεια. Και αφού δεν πρόσεξαν από την αρχή, η Λόλα και ο Αντόλφο περνούν της ψυχής τους τον τάραχο, με διαδοχικές σκηνές που φτάνουν στα όρια της ενόχλησης, αλλά ξεπερνούν τη λογική, στερώντας από τον θεατή το δικαίωμά του να ταυτιστεί και να συμπάσχει.

Για περισσότερες κριτικές ταινιών, θεατρικών παραστάσεων, τηλεοπτικών σειρών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε το Cinemano στο Facebook και στο Instagram.


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Το αγοροκόριτσο (1959) (Α/Μ)