The aftermath (2019)


Ελληνικός τίτλος: Μετά την καταστροφή

Δραματική ταινία των Fox Searchlight/BBC σε σκηνοθεσία Τζέημς Κεντ, με τους Κίρα Νάιτλυ, Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ, Τζέησον Κλαρκ, Φλόρα Λι Τίεμαν.

Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, η Ρέητσελ Μόργκαν ταξιδεύει στο Αμβούργο για να συναντήσει τον σύζυγό της, τον Λιούις, Βρετανό Συνταγματάρχη που υπηρετεί εκεί και τον οποίο έχει να δει χρόνια. Εκεί θα εγκατασταθεί στο επιταγμένο σπίτι ενός γερμανού αρχιτέκτονα, του Στήβεν Λούμπερτ που έχει απομείνει μόνος με την έφηβη κόρη του, μετά τον θάνατο της γυναίκας του κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών. Καθώς και η Ρέητσελ έχει χάσει τον γιο της με τον ίδιο τρόπο, αυτή η βουβή απώλεια φέρνει τους δύο ξένους πιο κοντά, παρά το αρχικό μίσος. Εκείνη βλέπει στο πρόσωπο του Στήβεν έναν ναζί εγκληματία που πήρε τη ζωή του παιδιού της και εκείνος μια υπεροπτική γυναίκα που του κλέβει το σπίτι και τις αναμνήσεις του. Το μίσος γρήγορα θα οδηγήσει σε πάθος με δυσοίωνες προοπτικές.

Κλασικότροπη αισθηματική ταινία με φόντο τον Β' Παγκόσμιο, με το ειδικό βάρος που της προσδίδουν τόσο η παραγωγή όσο και οι τρεις πολύ καλοί πρωταγωνιστές που μοιάζουν να ταιριάζουν γάντι ο καθένας στον ρόλο του. Η Κίρα Νάιτλυ ειδικά δειχνει απόλυτα στο στοιχείο της και μολονότι δεν έχει να διαχειριστεί κανέναν τεράστιο ρόλο, βρίσκει τη χρυσή τομή στις αντιδράσεις που της προκαλούν οι δύο άντρες μέσα σε αυτό εκεί το σπίτι που καλείται να νιώσει σαν δικό της και γίνεται αναμφισβήτητα η ηρωίδα που κρατάει την ταινία επάνω της. Αξιοπρεπέστατος ο Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ, θυμίζει με κάθε του εμφάνιση σταρ από το σινεμά του παρελθόντος με αυτήν την επιβλητική και γοητευτική παρουσία του, ενώ ο Τζέησον Κλαρκ δίνει μια στιβαρή και ολοκληρωμένη ερμηνεία όπως μας έχει συνηθίσει σε κάθε του ρόλο. Είναι λίγο το σενάριο που αισθάνεσαι πως ακολουθεί μία εκ του ασφαλούς πεπατημένη, γίνεται περισσότερο καθώς πρέπει από όσο χρειάζεται και δεν τολμά ούτε να απογειώσει τους χαρακτήρες ούτε να εκμεταλλευθεί με περισσότερη τόλμη τις συνθήκες, προσγειώνοντας κάπως απότομα τις προσδοκίες που η ίδια η ταινία δημιουργεί. Παρ' όλα αυτά, είναι φροντισμένο το σύνολο, διαχρονικό το ερωτικό τρίγωνο και τόσο έντονη η αίσθηση της απώλειας που η ταινία σε κερδίζει.

Για περισσότερες κριτικές ταινιών και παρουσιάσεις κινηματογραφικών αιθουσών, ακολουθήστε μας στο Facebook στη σελίδα Cinemano.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέατρο - Ρουά ματ (2024)

Fourmi (2019)

Θέατρο - The Big Game (2024)

Θέατρο - Τζούλια (2024)

Θέατρο - Έρωτας-Κόκκινο Φιλί -Κεφάλαιο ΙΙΙ (2024)